Spring Standard Perdana V6

Utara Perak... Januari 2016

Akibat Bumper kereta kerap pecah, aku terus bercadang hendak menukar spring sport kereta perdana aku kepada spring standard

 

Tapi menjadi masalah hendak mencari spring standard yang baru bagi perdana v6. Pomen yang biasa aku jumpa untuk baiki kereta aku pun kata susah cari.

 

Jadi aku pun terus menggunakan sistem atas talian (online) untuk mencari.

 

Aku terus jumpa blog ni (azrol proride

 

Brother azrol ni dealer terus dengan syarikat proride. Proride ni adalah pengeluar alat ganti automotive mengikut standard OEM bagi suspension yang diterajui oleh Sapura.

 

 Mula - mula aku ragu - ragu juga nak beli sebab takut kena tipu, risau sebab selagi barang tak sampai. tapi ternyata bro azrol boleh dipercayai. Terima kasih bro azrol.


Harga yang ditawarkan lebih juga berpatutan. Aku beli spring standard  Perdana v6 depan belakang dengan harga RM250 + postage (RM30) = RM280)

 

 Untuk alat ganti proride, aku bagi recomandation untuk guna  tanpa khuatir akan kualitinya.

 

 Syarikat Proride juga mengeluarkan pelbagai jenis alat ganti bagi pelbagi jenis kenderaan. Dari jenis standard hingga ke jenis sport. Boleh tanya terus dengan bro azrol ni.


Kalau berminat boleh terus contact dengan bro Azrol ni kat email  sagaciousmaa@gmail.com atau azrol@sapuraindustrial.com.my atau inbox di FB page proride product www.facebook.com/ProrideProduct atau sms, WhatsApp atau WeChat  di 012-2807651

Comments

Popular posts from this blog

Dosa Besar ke 11 : Lari dari medan perang.

Tadabbur Surah Ad -Dhuha

5 Syarat Hadis Sahih